Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата ми гасне ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колата ми гасне ...

    Такаа.. Здравейте колеги, искам да споделя следния проблем..

    От 4-5 дни колата ми гасне при намаляване на скоростта, изключване от скорост, спиране... когато натисна съединителя, както при повечето алфи до колкото знам, оборотите почват да играят.. Да обаче.. Докато колата ми не е загряла напълно или е леко изстинала с натискането на амбриажа оборотите падат и "умира"... Имам някакъв спомен че преди година и нещо имах подобен проблем, но определено не толкова често. Тогава ми свалиха дросела и го почистиха, оборотите МАЛКО ОТ МАЛКОТО се нормализираха, но напълно изчезна проблема с гасенето(който отново казвам не се появяваше толкова често както последните 4-5 дни..) Трябва също да отбележа, че след въпросното почистване, до сега не съм имал проблеми..

    Тааа ясно е че това е едно от нещата които трябва да се проверят, но все пак ще съм благодарен ако разбера и вашите мнения!

    Благодаря предварително
    Alfa GTV
    sigpic

  • #2
    Смени бензина
    Аз на Типото имам такива проблеми като му сипя 95

    Comment


    • #3
      да ти кажа чесно - карам със 100 на ОМВ.. последните 1-2 пъти съм сипвал само 95 ама... дано да е това, че ми идва понагорно вече от ремонти
      Alfa GTV
      sigpic

      Comment


      • #4
        Батка не усещаш ли, че сам си си отговорил още в първия пост
        А за това гориво за което говориш, че го сипваш (забележи, че не го наричам "бензин") ме подсети да ти разкажа това-онова като се видим

        Comment


        • #5
          Да наясно съм, но както казах исках да чуя и други мнения мерси все пак де, ще поговорим за горивото определено!
          Alfa GTV
          sigpic

          Comment


          • #6
            Стига с този бензин колеги,когато по колата всичко си е наред няма никакви проблеми да си върви с 95,моята съм е карал и със 100 октана 98 също ,но най -много с 95 имам около 80х.км минати с този бензин и ядове не съм имал ,ако е имало такива то причината е била друга ,но на последно място бензина....!?

            П.П -Моля ви тази кола не е чудо на инжинерната мисъл ,че да не върви с 95.
            Alfa romeo GTVex
            Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
            Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
            Аudi A3 1.8 20V 02"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
              Стига с този бензин колеги,когато по колата всичко си е наред няма никакви проблеми да си върви с 95,моята съм е карал и със 100 октана 98 също ,но най -много с 95 имам около 80х.км минати с този бензин и ядове не съм имал ,ако е имало такива то причината е била друга ,но на последно място бензина....!?

              П.П -Моля ви тази кола не е чудо на инжинерната мисъл ,че да не върви с 95.
              Е, добре де а сега можеш ли да ми кажеш защо примерно като съм зареждал седичито (вече не зареждам там) на Еко и колата едвам върви и гасне по светофарите? От както не помирисва 95 не го е правила
              Сега към автора на темата....много наистина могат да са ти причините, свещи, кабели, бубини, запушен горивен филтър, запушен катализатор,ламбда или най лошото умираща бензинова помпа
              Но преди всичко мисля че най удачно е да минеш качествена диагностика!

              Comment


              • #8
                мерси за отговора... така и възнамерявам да направя! свещите съм ги сменял лятото, ламбдата също скоро.. катализатора се каня да го махам от година сигурно , но така са ме наплашили, че незнам към кого да се обърна.. вкрайна сметка май ще му подосаждам пак на бат Бобо и ще ми е мир главата... иначе за другите неща ще трябва да се провери...
                Alfa GTV
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Колега махането на катализатора е елементарно, всеки ауспухджия ще ти сложи резонатор на негово място без проблем.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Magiosnika Покажи съобщение
                    Колега махането на катализатора е елементарно, всеки ауспухджия ще ти сложи резонатор на негово място без проблем.
                    Да, самата операция е елементарна и всички могат да я направят - сложното е да се избере правилния резонатор, за да има положителен ефект от цялата работа (не, че колата няма да върви и с една права тръба на това място де, както правят феновете на бръмчащите и гърмящи 1.4-ки...).
                    А това кой резонатор е правилния, ако човек се зачете достатъчно задълбочено по темата (както предполагам minkata е направил, щом казва, че се е наплашил), няма да смее изобщо да изкара колата от паркинга

                    Comment


                    • #11
                      Как се чисти този дросел(ако може малко подробно да ми обясните)?Мерси
                      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                      ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщение
                        Как се чисти този дросел(ако може малко подробно да ми обясните)?Мерси
                        Ами отвиваш въздуховода, взимаш един спрей за почистване на карбуратори и някой ти натиска газта на изгасена кола пръскаш останалото избърсваш с памучен парцал.
                        Прави се докъто клапата и цялата окръжност не станат чисти!
                        Завиваш въздуховодния маркуч и палиш.
                        Първото запалване ще е по-трудно ще трябва да подадеш газ.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                          Да, самата операция е елементарна и всички могат да я направят - сложното е да се избере правилния резонатор, за да има положителен ефект от цялата работа (не, че колата няма да върви и с една права тръба на това място де, както правят феновете на бръмчащите и гърмящи 1.4-ки...).
                          А това кой резонатор е правилния, ако човек се зачете достатъчно задълбочено по темата (както предполагам minkata е направил, щом казва, че се е наплашил), няма да смее изобщо да изкара колата от паркинга
                          Не си мислете че на тази кола е толкова лесно,тя е Евро 3 и е с 3 сонди,и след махането на катализатора последната сонда ще набива постоянни грешки,трябва да се пипне софтуерно
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            А, да, много правилна намеса от колегата - съвсем забравих за 3-те сонди при тия последните...

                            Comment


                            • #15
                              Колегата е писъл, че ще ходи при бобо, няма какво повече да умуваме.
                              Единствено да напише после какъв е бил проблема и как е решен.

                              Comment

                              Working...
                              X